1. Rekisteröityminen

1.1 Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana Camilla Leijona Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että Camilla Leijona Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Camilla Leijona Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja eteenpäin yrityksen ulkopuolisille.
1.2 Kuluttajan tulee noudattaa tarkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.


2. Tilauksen sitovuus

2.1 Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse (puhelin 041-5222008). Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2 Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3 Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeise tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
 2.4 Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Camilla Leijona Oy: llä ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.


3. Hinnat

3.1 Voimassaoleva hinta on hinta, joka on Camilla Leijona Oy hinnastossa osoitteessa www.koulutustarvike.fi. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR). Camilla Leijona Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.
3.2 Tilaukseen lisätään kuluttaja-asiakkaille postituskuluja 6,20e / tilaus. Jälleenmyyntiasiakkaille postituskulut ovat 20e / tilaus, paitsi jos tilauksen arvo on yli 200e, jolloin toimitus on ilmainen. Tilaukseen ei lisätä muita maksuja. Nouto Konalan toimipisteestä on maksuton.
3.3 Camilla Leijona Oy  ei vastaa välillisistä tai välittömistä vahingoista, jotka saattavat aiheutua asiakkaalle toimitusten viivästymisestä tai peruuntumisesta. Pidätämme itsellemme oikeuden muuttaa hintoja mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden (oikeustoimilaki 32§).


4. Toimitus

4.1 Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää.
4.2 Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Camilla Leijona Oy toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.
4.3 Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Camilla Leijona Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.4 Camilla Leijona Oy toimittaa tuotteita vain Suomessa. Kaikki Camilla Leijona Oy:n toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä tai noutona, elleivät kuluttaja ja yritys muuta erikseen sovi.


5. Maksuehdot

5.1 Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Noudettaessa käteinen tai yleisimmät pankki- ja luottokortit
b) Verkkopankkimaksu tai luotto CheckOutin kautta.


6. Palautukset

6.1 Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2 Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@koirakoulukompassi.com ENNEN tuotteen palauttamista. Palautus lähetetään osoitteeseen Koirakoulu Kompassi, Konalankuja 4. 2.krs, 00390 Helsinki, palautuksen mukana on oltava kuluttajan yhteystiedot. Palautuksesta aiheutuneet postikulut vähennetään kuluttaja-asiakkaalle palautettavasta summasta. Jälleenmyyjät vastaavat itse vaihto- ja palautuskuluista.
6.3 Noutamatta jätetty paketti ei riitä tilauksen peruutusilmoitukseksi. Mikäli emme ole saaneet peruutusilmoitusta noutamatta jätetystä paketista siihen mennessä kun myyjä on vastaanottanut palautuneen paketin, veloitamme syntyneet noutamatta jätetyn paketin palautuskulut maksun palautuksen yhteydessä.


7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

7.1 Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiata vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.


8. Reklamaatio

8.1 Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Camilla Leijona Oy:lle, joko sähköpostitse osoitteeseen info@koirakoulukompassi.com tai postitse osoitteeseen Koirakoulu Kompassi, Konalankuja 4. 2.krs, 00390 Hki. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Camilla Leijona Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Camilla Leijona Oy toimittaa asiakkaalle uuden, oikean tuotteen. Mikäli tuotetta ei ole saatavilla palauttaa Camilla Leijona Oy maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.


9. Ylivoimainen este (Force majeure)

9.1 Camilla Leijona Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Camilla Leijona Oy toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.


10. Riitojen ratkaisu

10.1 Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.